Malo Ulijevo
Ukoliko je točka na tom slovu malo ulijevo, tada to otkriva nekoga tko voli odugovlačiti. Ljudi koji umjesto točke stave kružić iznad slova "i" imaju vrlo razigranu i pomalo djetinjastu osobnost.
Malo ulijevo
Oni koji stavljaju dugu vodoravnu liniju dok pišu malo slovo "t" vjerojatno su odlučni i entuzijastični, možda čak i pomalo tvrdoglavi. Kratka vodoravna linija može ukazivati na pomalo lijenu osobnost. Također, nije svejedno na kojoj visini je ta linija.
"Sve ovisi tko će se kandidirati. Žao mi je, ali predsjednica je otišla malo ulijevo. Ipak je ona izabrana od desnog biračkog tijela i ona to zna. Trebala je imati svoje ja i ostati kakva je bila", dodala je Tomašić.
Točno, Zagreb nije bio i nije ni sada samo Trg Republike, kao što ni Šanze lize, nije samo Pariz, niti Times Square nije sav N.Y,. a kamo cijela SAD. Ne tvrdim da su cvjetale ruže, one najviše cvjetaju u Dolini ruža u Bugarskoj, tradicija stara već tri stoljeća. Tamo se ubire ono poznato ružino mirisno ulje. No, taj DDR, hm, ne znam znate li, a znam da ne vjerujete, ali broj automobila u odnosu na broj stanovnika tih osamdesetih, bio je veći nego u SFRJ. Ok, moguće je da je u Sloveniji ili čak u tadašnjoj SRH, bio malo veći taj odnos ili sličan, to baš ne znam točno, ali pretpostavljam. Usput, pitam ja vas, znate li, kada su zadnja sela u SFRJ dobila struju? A kada su zadnja sela u DDR dobila struju? A šta se tiče represije, točno, Stasi je bila više nego učinkovita. Na svakih 166 stanovnika dolazio je jedan "špijun", u nacističkoj Njemačkoj 1 na oko 2.000, u SSSR-u, 1 na oko 7.000-8.000 ( ne znam u kom periodu SSSR-a!). Za ex-SFRJ, zaista ne znam taj podatak, možda vi znate?
Primjetio sam ipak nešto zanimljivo: pri malim brzinama kad skrenem desno npr. u ulicu pod 90 stupnjeva volan mi se ispravi, tj. vrati u ravan položaj nakon skretanja. Kod skretanja ulijevo nikad se ne vrati u skroz ravan položaj, već uvijek ostane malo ulijevo.
Svaki iole malo ozbiljniji autooptičar neće napraviti optiku ako je neispravan bilo koji dio na ovjesu koji na to utječe. Ja sam vozio svakakve krame s raz...banim krajnicima i kuglama i nije mi vukao ni jedan ustranu koji nije bio lupljen. A o pregledima u ovlastenim se moze puno pricati.
Ne bih se složio s tobom da je prednji kraj lagune toliko loše konstruiran da najmanji zazor utječe na upravljivost i da se osjeti. Naime, meni je auto uredno prolazio tehničke preglede i nije "vukao" u niti jednu stranu, ništa se nije osjetilo na volanu da bi pri promjeni diskova sasvim slučajno otkrio da su kugle "u banani" što i nije čudno s obzirom da je auto prevalio oko 190 tkm (doduše u Njemačkoj je prevalio većinu od te kilometraže, ali ipak). Kugle su bile originalne (zakovicama pičvršćene za rame) pa ako nisu mjenjana ramena (u što čisto sumnjam s obzirom da je za njihovu promjenu treba skidati most) to je odlična kilometraža. Laguna ima Macpherson opružne noge i poprečna ramena što je jako jednostavna konstrukcija i ne vidim što bi se tu imalo loše konstruirati, jedino su možda poddimenzionirane spone i krajnici. Napominjem da se meni na autu čak nije osjetilo kad trap nije bio centriran (doduše mala su odstupanja bila) kad sam u kućnoj radinosti mijenjao krajnik te sam isto skužio tek kad su mi se gume počele nejednako trošiti.
Drugi put kugle prije nekih godinu dana. Kad sam mjenjao zimske gume za ljetne. Auto je već bio na dizalici pa sam rekao ekipi da provjere i bilo je lufta. Možda se moglo još koji mjesec voziti s tim, ali mi to nije imalo smisla
Promijenio prednje selene! orignialne sam stavio u ovlaštenom servisu. volan mi i dalje potegne ulijevo! sjetio sam se da sam bio udario zadnju desnu felgu.. kad je volan 100% u centru pri vožnji na malo većim brzinama mi trese..
Ako je točka visoko iznad slova, imate bujnu maštu. Točka blizu slova otkriva organiziranu osobu sklonu detaljima. Točka postavljena malo ulijevo otkriva osobu koja voli odugovlačiti. Stavljate li umjesto točke kružić, imate vrlo razigranu i pomalo djetinjastu osobnost.
Stavljate li dugu vodoravnu liniju dok pišete malo slovo 't', vjerojatno ste odlučni i entuzijastični, možda i pomalo tvrdoglavi. Kratka vodoravna linija može ukazivati na pomalo lijenu osobnost.
"Pun pogodak! Danas na Renesansnom festivalu u Koprivnici, a bit će i na izborima!", napisao je Milanović na Facebooku. U sridu je pogodio iz trećeg pokušaja, nakon što su mu sugerirali da metu gađa malo više lijevo.
"Zar se opet vraćamo u 45.? Hajmo probati malo pobjeći od tamo. Sad bih se vjerojatno trebao pokoškati s ovo dvoje HDZ-ovih kandidata, ali neću". izjavio je i dodao da je i Škoro HDZ-ov kandidat. (MT/Hina)
Opis: Na desnoj strani jezgre prikazan je lik Njegove Kraljevske Visosti velikog vojvode Henrija, koji gleda ulijevo. Na lijevoj strani notni je zapis i tekst nacionalne himne. Tekst Ons Heemecht nalazi se na gornjem dijelu jezgre, a država izdavanja LËTZEBUERG, godina 2013 te oznaka kovnice i inicijali direktora kovnice na donjem dijelu. Na prstenu kovanice nalazi se 12 zvijezda Europske unije.
Opis: Na jezgri kovanice, malo udesno od sredine nalazi se portret Pierra de Coubertina u mladosti. U pozadini su stilizirani olimpijski krugovi, koji čine okvir za siluete koje simboliziraju olimpijske sportove. Lijevo od portreta navedena je oznaka države izdavanja RF iznad godine izdavanja 2013. Duž gornjeg ruba jezgre stoji natpis PIERRE DE COUBERTIN. Na prstenu kovanice nalazi se 12 zvijezda Europske unije.
Opis: Motiv prikazuje poprsje Giuseppea VERDIJA s tročetvrtinskim profilom usmjerenim ulijevo. Na lijevoj strani nalazi se monogram Talijanske Republike RI/1813, a na desnoj strani slovo R (oznaka rimske kovnice)/2013. Ispod slike stoji MCC (monogram autorice motiva Marije Carmele COLANERI)/G. VERDI. Na prstenu kovanice nalazi se 12 zvijezda Europske unije.
Nadamo se da dok ste za volanom pratite promet bolje od vozača crvenog Hyundaija. Kliknite na video i pogledajte koliko je malo (u ovom slučaju: mali trzaj Scenica ulijevo) dovoljno da se iznenada nađete u smrtnoj opasnosti.
Najbolje je za London letjeti u svibnju kada ima izuzetno povoljnih povratnih letova za oko 40 eura, odnosno nešto malo više od 300 kuna. Idući mjesec koji je također povoljan svakako je rujan koji smo mi odabrale. Let nas je stajao 56 eura, odnosno 430 kuna u oba smjera. Niskotarifnom kompanijom Ryanair letjele smo iz Zračne luke Osijek. Letovi iz Zagreba nešto su skuplji i iznose u prosjeku najmanje 800 kuna. Tada sam prvi put letjela avionom i bojala sam se. Čim sam nekome spomenula put, svi su krenuli pričati strašne priče o avionskim nesrećama ili zmijama u avionu, otkrivajući mi kako i na kontinentu ima zemalja koje se mogu posjetiti vlakom, automobilom ili pješice. Da, svima je i lagana šetnja do, recimo, Pariza bila bolja od leta u London. Umirila sam ih riječima kako nisu te sreće da me se riješe prije vremena.
Smještaj nas je čekao u Hostelu 639 koji nam je, kao i mnogim mladima iz svih krajeva svijeta, na nekoliko dana bio dom. Sedam noćenja platile smo 107 eura, odnosno 824 kune. I to je povoljno za džep svakog studenta koji dio novca prikupi radom kroz ljeto, a dio zahvaljujući velikodušnosti obitelji. Tako smo put i smještaj riješile za nešto manje od 1400 kuna. Nije bilo veće sreće jer sam do tada mislila da je nemoguće letjeti i spavati u Londonu za manje od tri tisuće kuna. Ipak, u Londonu putnik-prolaznik može naći solidan krov nad glavom za relativno malo novaca. 041b061a72